Искате по-дълга коса за кратко време


Искате по-дълга коса за кратко време

Яжте точните продукти
Омега-3 мастните киселини са сред най-полезните за растежа на косата хранителни вещества. Срещат се в рибата, ядките, морските дарове. Важни са също така витамините и антиоксидантите. Ако диетата ви включва предимно тези хранителни вещества не само ще ускорите растежа на косата, но и ще разкрасите фигурата си.

Включете биотин
Биотин или витамин В7 е много важен за растежа на косата. Той може да се приема под формата на хранителни добавки или чрез обогатени с биотин козметични продукти.
Биотинът се среща и в някои храни, например яйца (жълтък), соя, ядки, зърна, банани, гъби, карфиол, авокадо, сьомга.

Обръщайте внимание и на скалпа
Вашата коса израства от скалпа, следователно той силно се нуждае от грижи и подхранване. Използвайте натурални маски с обогатяващи масла и витамини, най-вече от естествени продукти. Наблягайте и на краищата, тъй като те първи страдат от липсата на грижа и вредните влияния.
Защитавайте от вредните UV-лъчи
Използвайте стилизиращи продукти за коса, които осигуряват защита срещу слънчевите лъчи. Те увреждат косъма в дълбочина и могат да забавят растежа на косата.




Вашият коментар