Хапването не е порок


Хапването не е порок

Суровите диети са груба грешка, ако се борите да влезете във форма. Ето защо най-добрата идея е да се спазва лек и здравословен режим с храни, които не натоварват организма излишно.

Освен закуската, обяда и вечерята човек трябва да трансформира и междинните си хранения. Ако към 11 ч се почувства глад за втора закуска, тя би трябвало да е плод, малка бисквитка, чаша чай или кафе. Следобед също може да се отдадете на подобно удоволствие. Така успешно засищате глада си, без да надхвърляте допустимия прием на калории през деня. Добра идея е изборът на междинните похапвания да се сведе до нискокалорични закуски, мляко, плодове или леки напитки. Други здравословни закуски, от които можете да се възползвате, докато сте навън или в офиса, са ядките, зеленчуците и изварата. Важен съвет за вашия здравословен режим е това да държите полезни малки закуски на работното си място или у дома. Така винаги ще имате с какво да захраните тялото си дори когато сте заети и нямате време да излезете или да приготвите храна. Ако много ви липсва определена храна, хапнете малко и се насладете на вкуса, без да прекалявате, съветват диетолозите.




Вашият коментар