TikTok разширява музикалния си каталог

Приложението за споделяне на кратки видеа TikTok сключи сделка с гиганта Sony Music Entertainment, предаде The Verge.

По този начин потребителите на приложението ще получат достъп до музикалния каталог на Sony, включително до произведенията на световни звезди като Бионсе, Мартин Гарикс и Хари Стайлс.

Споразумението ще позволи на Sony Music да използва платформата на TikTok, където се подвизават нови артисти и се налагат нови тенденции в интернет. Приложението набра голяма популярност, което ще е от полза на Sony, когато става дума за промотиране на нейните изпълнители.

Партньорството беше сключено, след като Министерството на търговията на Съединените щати заяви, че “активно ще защитава“ изпълнителната заповед, която иска забраняването на трансакциите с китайската TikTok, след като федерален съдия спря действието на документа.

TikTok подписа подобна сделка с базираната във Великобритания неправителствена организация Merlin по-рано тази година.

TikTok е международно успешна видео платформа, която се предлага на 65 езика на 175 пазара. Потребителите могат да качват клипове, които са създали сами, или да преглеждат други. В континентален Китай има само цензурираната версия Douyin.

„Платформата е за креативно съдържание, което защитава поверителността и сигурността. Това е най-модерната голяма платформа сред по-младите хора“, подчертават от TikTok.

TikTok има 100 милиона потребители в Съединените щати, което го прави изключително привлекателна цел за придобиване. По този начин Microsoft може да излезе от политическата борба за приложението като печелившият трети – софтуерната компания все още няма собствен бизнес в социалните медии с изключение на LinkedIn.

 

Източник

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *