HotMaMa със спасителна ваксина за туризма

Ключът на експертите: „Think out of the box“ или Персонализирана стратегия. Холистичен подход. Различен хотел.

Има ли изход от безизходицата в туризма – една от най-големите жертви на Ковид-кризата  в световен мащаб? Можем ли да постигаме различни резултати, когато правим нещата по същия начин? Можем ли да видим сами своите грешки, за да не ги допускаме отново? Можем ли сами да бъде достатъчно креативни на фона на новата реалност?

Отговор на тези въпроси дават експертите от Хотел Експертс

„Добрата база е само основата в хотелиерството, любезният персонал вдъхва живот, а усмивките на туристите го правят завършен туристически продукт. Маркетингът е обединяващата част между всички звена и свързва съставните части в един общ продукт“, категоричен е експертът Ивайло Кожухаров.

Какво се крие зад концепцията на HotMaMa?

https://hotelexperts.bg/packages/hotmama/

Маркетингът е във всеки детайл – в хотелския сайт, в социалните мрежи, в концепцията на хотелския продукт, в ценовата стратегия, в посрещането, обслужването и изпращането, в обратната връзка. В начина на представяне на продукта пред потенциалния потребител, умението да покажеш подходящ продукт на точния потребител.

Концепцията на Hotels Marketing Management се гради около възможността всеки хотелиер да получи една допълнителна експертна гледна точка, която ще добави стойност към цялостния  продукт, независимо дали той разполага  със собствен маркетингов отдел или не. 

„Има моменти, в които и за най-добрия екип  е трудно да бъде различен, за да постигне различни резултати. Свикнал със своето ежедневие и комфорт на работа, дори и най-добрият специалист по маркетинг може да изпита трудност, за да погледне на бизнеса си през погледа на потенциалния клиент, през погледа на конкуренцията, през погледа на външен експерт и да открие нови възможности, да се вдъхнови, да помисли по различен начин“, допълва още той. 

 В подобна криза именно един външен експертен поглед е по-нужен отвсякога. Въпросите, на които засегнатите в сектора трябва да търсят отговори:

 –        Можем ли да постигаме различни резултати, когато правим нещата по същия начин?

–        Можем ли да видим сами своите грешки, за да не ги допускаме отново?

–        Можем ли сами да бъдем достатъчно креативни предвид новата реалност?

 За компанията:

Хотел Експертс е компания, в която се прилага индивидуален и иновативен подход. Част от портфолиото са услуги като – създаване и утвърждаване на продуктова концепция на ниво хотел и ниво дестинация, изготвяне на предпроектни проучвания, маркетинг и продажби, онлайн позициониране, обучения и други. Компанията предлага на хотелиерите и уеб базирана платформа за управление на приходите – “ReveNew”.

Хотел Експертс разработи и собствен бранд “Healthy”. Концепция, насочена към модерния хотелиер, в отговор на новите нагласи и потребителско търсене на здравословни продукти и услуги с възможност за нейното ефективно инкорпориране като неразделна част от цялостния хотелски продукт.

Партньор е на Толеранца Маркетинг за България и Северна Македония в областта на развитието на конферентния и конгресния сегмент, както и на Choice Hotels за България, Северна Македония, Сърбия и Румъния.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *