На 21 октомври 2021 г. BILLA България стартира ексклузивна лоялна кампания, която дава възможност на ценителите на изтънчения вкус да пазаруват премиум стоки за дома на марката CXL от Кристиан Лакроа.
Продуктовата гама на известния френски дизайнер ще зарадва потребителите с елегантност и стил, мекота на допир и усещане за изтънченост. Клиентите могат да избират между изискани пликове за завивка и чаршафи с ластик, кърпи за лице и ръце с високо качество, деликатни на допир големи и малки хавлии за баня, халати с качулка и ултра меки одеяла арабеск.
Всяка покупка на стойност 10 лв., реализирана с дигиталната или физическата BILLA Card в магазинната мрежа на веригата, носи на потребителите по 1 дигитална промо точка. Това е поредна кампания, в която хартиените точки биват заменени от дигитални такива. Натрупването им може да бъде проследено на касовия бон от покупката, през личния потребителски профил в BILLA App и на www.billa.bg.
Всеки пет събрани промо точки носят до 80% отстъпка от продажната цена на артикулите, включени в лоялната кампания CXL от Кристиан Лакроа до 21.01.2021 г. включително или до изчерпване на наличните количества. Периодът на натрупване на точки ще продължи до 12.01.2021 г.
BILLA България непрестанно се стреми да предоставя на своите потребителите качествен и разнообразен избор от продукти. Ето защо, всеки продукт от тематичната колекция е изработен от меки и деликатни материи – 100% памучен сатен, който придава на спалното бельо на Кристиан Лакроа копринено докосване, и пениран памук, изключително мек и приятен на допир до кожата.
Пълните правила на кампанията CXL от Кристиан Лакроа на BILLA България са достъпни тук.