CD Projekt ще пусне разширение на Cyberpunk през 2023 г.

Полският разработчик на видео игри CD Projekt заяви, че ще пусне разширение на играта си Cyberpunk 2077 през следващата година, след като обяви, че годишната нетната му печалба е надминала очакванията, предава Ройтерс.

Студиото зад франчайза The Witcher обяви, че годишната нетна печалба е достигнала 208,9 млн. злоти (48,7 млн. долара), в сравнение със 194 млн. злоти, очаквани от анализаторите.

Cyberpunk, чиято разработка отне осем години и 1,2 млрд. злоти, беше една от най-очакваните игри на 2020 г., но след труден старт се озова извън PlayStation Store за период от шест месеца.

Приходите на компанията са достигнали 888,2 млн. злоти, подкрепени от продажбите на Cyberpunk, но е с 58% по-малко спрямо рекордните данни, които отчете през дебютната за играта година.

„Смятаме, че надхвърлянето на очакванията за печалбата е свързано с големите продажби на CP77 и Witcher, докато ангажираността на геймърите изглежда се подобрява в индустрията“, пишат анализаторите на JPMorgan.

Планираното за 2023 г. разширение на Cyberpunk, след отлагането на The Witcher 3: Wild Hunt за следващото поколение конзоли, което беше обявено в сряда, може допълнително да повлияе на настроенията, свързани с акциите, посочват те.

CD Projekt заяви, че се е заела с версията The Witcher на вътрешно ниво и отложи премиерата ѝ, която първоначално беше планирана за второто тримесечие. И все пак тя посочи, че това не е „значително“ забавяне.

Полската компания работи по това да оправи Cyberpunk, откакто я пусна на пазара. Досега заглавието има осем актуализации.

Студиото твърди, че е продало над 18 млн. копия от играта досега, в сравнение с 13,7 млн., които по-рано сподели, че е продала през дебютната година на заглавието.

„Доволни сме от играта и сме насърчени от начина, по който играчите възприеха версията за следващото поколение конзоли, която беше пусната този февруари“, коментира главният финансов директор Пьотр Ниелубовиц.

Още технологични новини може да видите във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria!

 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *