Huawei Smartphone Film Festival за късометражни филми, заснети с Huawei P50 Pro, очаква твоя трийтмънт до 20 април

Остават броени дни, в рамките на които можете да се включите с трийтмънт в конкурса за късометражни филми, заснети с Huawei P50! Изпратете своя трийтмънт до 20 април и ще получите невероятна възможност за работа с Huawei P50 под напътствията на нашето великолепно жури и шанс да видите филма си на голям екран!

 

След две изключително успешни издания на Huawei Smartphone Film Festival организаторите на Международния кино-литературен фестивал CineLibri, съвместно с HUAWEI и с медийната подкрепа на АртАкция, започна набиране на кандидатури за тазгодишното, трето поред издание. В него всеки има шанс да заснеме свой собствен късометражен филм с фотографския флагман Huawei P50 Pro и да види премиерата му на отворена прожекция на голям екран. За целта по време на първия етап, от 25 март до 20 април, всеки може да изпрати идеята си за късометражен филм под формата на трийтмънт. Петима финалисти, избрани от журито на фестивала, ще имат шанс да превърнат идеята си в истинско кино с помощта на Huawei P50 Pro. По традиция членовете на журито влизат и в ролята на техни ментори по време на целия процес. И тази година те са  доказани професионалисти в сценарното писане, режисурата, кинематографията, монтажа и актьорското майсторство: Теодора Духовникова, Илиян Джевелеков, Нина Алтъпармакова, Нели Димитрова и Калоян Божилов. Финалистите ще бъдат поставени в ситуация на реална професионална среда. Те ще имат възможност да задават въпроси, да дискутират и да разменят идеи с менторите по време на всички етапи от създаването на един филм, както и да получат навременна обратна връзка по всяко време на продукцията.

 

Всички, които имат интерес и мотивация да се развиват в областта на киното и искат да станат част от Huawei Smartphone Film Festival 2022, могат да заявят участие, като попълнят регистрационната форма и прикачат трийтмънт (до 2 страници, 12pt, Arial) за късометражен филм на специално създадения за целта сайт huaweifilmfest.atrakcia.bg до 20 април 2022 г. включително. На 28 април журито ще избере и обяви имената на петимата участници, които ще се впуснат в приключението да създават кино с помощта на Huawei P50 Pro и с менторството и наставленията на журито и екипа на фестивала.

 

ВАЖНО! Завършените филми трябва да са с дължина от 4 до 10 минути и следва да бъдат изпратени на [email protected] не по-късно от 3 юни 2022 г.

 

Финалистите и победителите ще бъдат избрани от жури в следния състав:

 

Калоян Божилов, oператор

Калоян Божилов е български кино- и телевизионен оператор, роден през февруари 1984 г. в София. Завършва НАТФИЗ “Кръстьо Сарафов” през 2010 г. Печели награда за най-добър оператор от фестивала “Златна Роза” за филма “Отчуждение” през 2014  г. и за филма “ÀGA” през 2018 г. Отличен е с награда  “Златна Арка” на фестивала “East & West International Film Festival” за филма “ÀGA” през 2019 г. Участва в международното жури на 40-ото издание на фестивала “Manaki Brothers”. Оператор е на филмите “Свещена светлина”, реж. Георги Тенев, “Отчуждение”, реж. Милко Лазаров, “Ага,” реж. Милко Лазаров, „Рая на Данте”, реж. Димитър Радев, и на сериалите „Островът на сините птици”,  реж. Кристина Грозева и Петър Вълчанов, “Пътят на честта” сезон 2, реж. Виктор Божинов, “Лъжите в нас”, реж. Петър Вълчанов.

 

Нели Димитрова, сценарист

 

Нели Димитрова завършва специалност „Драматургия“ през 1998 година в НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ и веднага започва преподавателска дейност по кино и телевизионна драматургия. Нели работи като сценарист на свободна практика, а най-известните й професионални постижения са свързани с игралните филми „Петя на моята Петя“ (2022), „Голата истина за група Жигули“ (2021), „Възвишение“ (2017), адаптация по едноименния роман на Милен Русков, и „Love.net“ (2011). Главен сценарист е и на ситкома „Домашен арест“ (2011-2014), както и съсценарист на сериалите „Хотел България“ (2004), „Връзки“ (2015-2016) и „Порталът“ (2021).  Нели Димитрова е член на управителния съвет на БАФТРС (Българската асоциация на филмовите телевизионни и радиосценаристи).

 

 

Илиян Джевелеков, режисьор

 

Илиян Джевелеков е български режисьор, сценарист и продуцент. Учи психология в Софийския университет. Завършва спец. “Кино и телевизионна режисура” в НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ в класа на акад. Людмил Стайков. В периода на следването си работи като режисьор в студентска програма КУ-КУ. През 1993 г. филмът на Илиян Джевелеков „Искам да съм свободен“ печели награда за най-добър късометражен филм на Международния филмов фестивал „Златна роза“ във Варна. Режисира още филмите LOVE.NET (2011), „Куба е музика“ (2009) и „Вездесъщият“ (2017), който е българското предложение за „Оскар“ през 2019 г. Режисьор е на сериала “Порталът”.

 

 

Теодора Духовникова, актриса

 

Теодора Духовникова завършва НАТФИЗ със специалност “Aктьорско майсторство за драматичен театър” в класа на проф. Снежина Танковска. Тя е актриса от трупата на Народен театър „Иван Вазов“ , където играе в множество спектакли на някои от няй-известните ни режисьори. Духовникова участва и в много филми и сериали. Тя е българският глас на разказвача в

късометражния филм на Теодор Ушев „Сляпата Вайша“, носителка е на редица кино- и театрални награди, включително „Икар“, „Аскеер“ и „Златна Роза“ за най-добра женска роля във филма „Вездесъщият“ на реж. Илиян Джевелеков.

 

 

Нина Алтъпармакова, режисьор на монтажа

 

Нина Алтъпармакова завършва режисура на монтажа в НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ през 1995 година. През 2010 г. печели наградата за монтаж на Българската филмова академия за филма „Градът на жените баданте“, реж. Стефан Командарев. Тя е режисьор на монтажа на над 100 игрални и документални филми, много от които носители на награди, като „Светът е голям и спасение дебне отвсякъде” и „Посоки“ на реж. Стефан Командарев, „Докато Ая спеше“ на реж. Цветодар Марков, „Омлет“ и „Ирина“ на реж. Надежда Косева, „Лошо момиче“ на реж. Мариан Вълев, „18 % сиво“ на реж. Виктор Чучков, „Възвишение“ и „Голата истина за група жигули“ на реж. Виктор Божинов. Режисьор на монтажа е на сериалите „Под прикритие“ и “Връзки”. От 1999 г. преподава режисура на монтажа в НАТФИЗ „Кр. Сарафов“.

 

 

НАГРАДИ

 

Най-ценната награда за всички финалисти e работата с членовете на журито, с които ще съпреживеят емоциите на творческия процес и ще придобият ценни знания – както по отношение на самото техническо изпълнение, така и относно цялостния подход и организацията за създаването на един завършен продукт. След снимките журито ще избере носителите съответно на първа, втора и трета награда, които ще могат да видят произведенията си в рамките на официална церемония с премиерни прожекции. Събитието ще бъде достъпно за всички, които желаят да споделят този празник. В рамките на церемонията ще бъдат раздадени и допълнителни награди, предоставени от CineLibri и Huawei.

 

Победителят печели устройство Huawei P50 Pro, почетна статуетка, грамота, комуникация в онлайн каналите на CineLibri, АртАкция и Huawei, както и книги от издателство „Колибри“.

 

Класираните на второ и трето място участници печелят: устройство Huawei P50 Pro,  грамоти, комуникация в посочените онлайн канали, книги от издателство „Колибри“.

 

Подарък под формата на книги ще получат и всички финалисти, които предадат готов късометражен филм, заснет с Huawei P50 Pro!

 

Повече информация за третото издание на Huawei Smartphone Film Festival можете да намерите на специално създадената страница: huaweifilmfest.atrakcia.bg, където са указани подробно условията за участие и критериите за оценяване. Възползвайте

се от инструкциите за писане на трийтмънт, обърнете внимание и на всички вдъхновяващи филми на победителите от предишните две издания! Страницата ще се актуализира непрекъснато с нови материали, статии, новини за развитието на инициативата и други публикации, които ще направят Huawei Smartphone Film Festival 2022 вълнуващо преживяване както за участниците, така и за всички потенциални зрители, любители на киното, творци от различни сфери, фенове на Huawei, CineLibri, АртАкция и на всички смислени проекти, реализирани в България.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *