Metropolitan Hotel Sofia вече е част от световния лидер в хотелиерството Radisson Hotel Group

Столичният хотел Metropolitan се присъедини към бранда Radisson Individuals, част от веригата Radisson Hotel Group.

Новият бранд предлага на независими хотели и местни регионални вериги възможността да бъдат част от Radisson Hotel Group. Така те могат да се възползват от международния опит на групата, като същевременно запазват своята идентичност.

Metopolitan става вторият хотел в България, който се присъединява към брандакато по този начин Radisson Hotel Group отново се завръща в столицата на страната.

Неизменно едно от големите предимства на Metropolitan Hotel Sofia е неговото разположение – на десет минути от Летище София с автомобил, в близост до офисите на редица международни компании, на пешеходно разстояние от The Mall, Интер Експо Център, по пътя за Бизнес Парк София и на 8 км от историческия център на столицата. Той е предпочитан както за туристически посещения, така и за бизнес пътувания.

Metropolitan Hotel Sofia разполага с 201 стаи и апартаменти, включително два панорамни апартамента, всеки с площ над 100 кв. м. Гостите, които пътуват сами, могат да изберат настаняване в индивидуална стая или по-висока категория помещение, а за семействата с деца са на разположение просторни апартаменти с две отделни стаи – една за родителите и една за децата.

Стандартната стая в хотела е снабдена с всички необходими удобства за приятен престой, а посетителите, които планират да останат по-дълго, могат да изберат премиум стая с по-голяма площ и стилен дизайн.

Сюпириър стаите на деветия етаж на хотела разполагат, наред с всички удобства, и с работно бюро, като те са подходящи за хора, които съчетават пътуването с работа.

Панорамните стаи с джакузи предлагат на пътуващите по работа или за удоволствие отделна всекидневна, балкон и бани, снабдени с всичко необходимо.

Конферентните зали 

Освен с разнообразни възможности за настаняване хотелът разполага и с площи за всякакви събития – от корпоративни обучения, презентации и конференции, до частни събития и сватби. Четирите конферентни зали и шестте по-малки зали за срещи имат общ капацитет до 500 души за събития и конференции.

Най-голямата конферентна зала – „София“, е с площ от 194 кв. м и в театралното си или коктейлно оформление може да побере до 200 души, както и до 120 души при оформление в стила на класна стая или банкет. Залата може да бъде устроена в U-образно оформление за 50 души или в стила на заседателна зала за 56 души.

Конферентна зала „Брюксел“ приема по-малки събития с до 80 души и разполага с осветление, което може да се настройва според вида събитие. Конферентните зали „Мадрид“ и „Рим“ на мецанин нивото са подходящи за малки до средноголеми срещи и уъркшопове, а залите за срещи „Париж“ и „Лондон“ може да се използват за интервюта, корпоративни заседания и други малки събития за сътветно до 8 и 14 души.

На деветия етаж на хотела се намира зала Living Room, която предлага панорамна гледка от високо, удобно пространство за неформални срещи и обучения и е с капацитет до 25 души.  А кулинарните и винени стаи за срещи са подходящи за групи до десет души и предлагат възможности за дегустации на вина и обеди.

Още удобства

Хотелът разполага също със стилен бар и амфитеатрален ресторант на три нива, съчетаващи традиция и иновативен дизайн, подходящи както за изискани вечери, така и за празненства. На разположение на гостите са уелнес център, предлагащ масажи, джакузи, релакс зона, сауна и парна баня, както и фитнес зала, която може да бъде посещавана денонощно.

По статията работи: Божидарка Чобалигова

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *