Diageo остана без обезщетение за нарушаване на търговската марка на нейно уиски

Diageo – производителят на бирата Guinness и водка Smirnoff, не успя да получи обезщетение по иск, че дизайнът на неговото уиски Bulleit е бил нарушен от друг производител на спиртни напитки, съобщава Bloomberg.

Diageo твърдеше, че W.J. Deutsch & Sons Ltd. – компанията, която произвежда уискито Redemption, е нарушила търговските права в края на 2016 г., когато е променила дизайна на високата си, цилиндрична бутилка на „по-широка, по-ниска, по-мъжествена“ бутилка с „назъбен и винтидж“ етикети по подобие на облика, повлиян от Стария Запад, на Bulleit.

Съдебните заседатели обаче не са се хванали на това твърдение и в края на заседанието, проведено в Манхатън в сряда, отсъдиха, че потребителите едва ли ще се объркат между двете конкуриращи се марки.

Diageo все пак успя да убеди заседателите, че промяната в дизайна на Redemption е достатъчно близка, за да се създаде „вероятност за размиване“ на известната бутилка на Bulleit. Това твърдение обаче не бе достатъчно Diageo да успее да получи обезщетение по иска от 2017 г.

Говорител на Diageo заяви, че ще използва твърдението за „размиване на търговската марка, за да се опита да спечели съдебна заповед, с която да спре Deutsch да използва и в бъдеще сегашната бутилка на Redemption. Говорителка на Deutsch заяви, че компанията планира да обжалва твърдението.

 

По статията работиха: Виктория Тошкова, редактор Елена Илиева

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *