Cartier планира разширяване в САЩ заради силно търсене

През последните две до три години компанията вижда „нарастващ апетит от американски клиенти за луксозни продукти“

Френският производител на луксозни часовници и бижута Cartier планира да отвори 10 магазина в САЩ през следващите години – нов сигнал, че европейските луксозни брандове залагат, че американското търсене ще остане стабилно, съобщава Bloomberg.

Компанията, която е собственост на конгломерата Richemont, вероятно ще превърне временен магазин в Палм Бийч, щата Флорида, в постоянен, заяви главният изпълнителен директор на Cartier за Северна Америка Мерседес Абрамо в интервю. Тя обмисля постоянни магазини и в други градове, например Сиатъл, Остин, Тексас и Трой, щата Мичиган, и може да добави втора или трета локация в градове, където вече работи. Тя например ще отвари нов магазин в Ню Йорк в началото на 2023 г.

В момента Cartier има 30 американски магазина, а главният изпълнителен директор на групата Сирил Виньерон казва, че луксозната къща може да има 40 през следващата половина на десетилетието.

Ръст на търсенето на луксозни чанти, часовници и други стоки в САЩ по време на пандемията накара европейските компании за луксозни стоки да обърнат повече внимание на клиентите на страната. По-рано брандовете се фокусираха най-вече върху ключови градове като Ню Йорк, Чикаго и Лос Анджелис. Сега това се променя, тъй като пандемията предизвиква промени в населението, а американските хедж фондове и технологични компании мигрират към Тексас и Флорида.

През последните две до три години Cartier вижда „нарастващ апетит от американски клиенти за луксозни продукти“, казва Виньерон. Компанията расте бързо и „трябва да се адаптираме към този размер и вероятно ще продължим да се разширяваме“.

Експанзия на световно ниво

Разширяването в САЩ е част от по-широката експанзия, увеличавайки 270-те си магазина в цял свят с около 10% през следващите пет години. Компанията отваря нови магазини и поема локации, управлявани от франчайзи, докато в същото време обновява съществуващите магазини.

Пандемията, която предизвика бързи промени в поведението на потребителите, също засили онлайн продажбите за луксозните брандове. Онлайн търговията в САЩ сега носи 10% от приходите на Cartier в страната – и това ги прави най-големият пазар за онлайн продажби на компанията. В световен мащаб електронната търговия представлява около 8% от приходите на Cartier спрямо само 1% през 2019 г.

Скорошна сделка между Richemont и онлайн търговеца на луксозни стоки и технологична компания Farfetch ще помогне да се увеличат още повече онлайн продажбите и ще подобри управлението на инвентара, казва Виньерон. Платформата на Farfetch за онлайн търговия ще улесни Cartier в предлагането на възможности като взимане на онлайн поръчки от физически магазин например.

Макар че търсенето в САЩ е стабилно, икономическата несигурност прави трудни прогнозите как ще изглежда предстоящият коледен сезон, казва Виньерон. „Перспективата не изглежда да е пълна рецесия, по-скоро забавяне на растежа“, казва той. „Дори ако това се случи, мисля, че няма да продължи твърде дълго“. Американските потребители обикновено се оттласкват бързо, добавя той.

Източник

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *