Две седмици до Катар 2022: Рекламите, които вдигат феновете на крака

Известни марки и тв компании подгряват футболните фенове на прага на Световното първенство по футбол 2022 в Катар. Те се надяват, че по този начин ще генерират печалби още преди старта му, който е съвсем близо – на 20 ноември, пише Campaign Live.

За първи път турнирът ще се проведе в Близкия изток, което означава, че в Северното полукълбо ще е зима. Комбинацията от футболни страсти и коледно настроение е първа по рода си и компаниите възнамеряват да се възползват максимално от това обстоятелство. Още по-силен мотиватор е икономическата криза, в която се намира светът.

За да разпалите футболните си пристрастия и да усетите атмосферата в Катар в най-голяма степен, днес ще ви запознаем с едни от най-вълнуващите и зареждащи рекламни видеа. Бъдете готови за коледни пуловери в цветовете на националния флаг, футболни герои на върха на елхата, коледни бисквити във формата на футболни фланелки и топки, както и Марая Кери, която е задължителен коледен гост и чиято емблематична песен съвсем скоро отново ще намразите. Преди това обаче ще й се насладите към 1001 пъти.

Coca-Cola – Believing is magic

Coca-Cola си партнира с FIFA от 1974 г. В очакване на турнира, марката за безалкохолни напитки стартира световна кампания Believing is magic, чието послание е: независимо дали мислите, че вашият отбор ще спечели или ще загуби, феновете винаги ще вярват, че всичко е възможно.

На по-местно ниво, в Обединеното кралство, Coca-Cola ангажира бръснарницата SliderCuts в Лондон, давайки на феновете безплатни прически от известния бръснар Марк Макивър, сред чиито клиенти са рапърът Стормзи и Антъни Джошуа.

ITV – It’s coming (to your) home

Отразяването на ITV на Евро 2020 даде забележителни резултати, привличайки за всеки футболен мач милиони зрители.

Това Световно първенство телевизионният оператор споделя телевизионно отразяване на турнира в Обединеното кралство с BBC, която тепърва ще разкрива своята кампания за Катар 2022.

ITV ще предава пряко 32 мача, започвайки от 21 ноември с два мача от груповата фаза: Сенегал срещу Нидерландия и САЩ срещу Уелс. Надявайки се да подобри рекорда си за Евро 2020, ITV се зае да създава вълнение и трепет с филм, който документира отразяването на турнира през годините. Видеото буквално ще провокира тръпки по целия ви гръбначен стълб.

Fox Soccer – ‘Tis the Fifa World Cup  

В своята реклама Fox Soccer залага на очевидното – необичайното време, по което ще се проведе световното първенство. В нея участва актьорът Джон Хам от Mad Men, който играе Дядо Коледа, докато се опитва да се отпусне край басейна. За съжаление лятната му ваканция е съкратена от новините от Северния полюс – Дядо Коледа има конкуренция, защото най-големият турнир в света се премести в празничния сезон.

Драмата продължава с друга реклама, в която Дядо Коледа е Северния полюс, докато се зарежда с настроение за Коледа. Той отново е връхлетян от необичайните обстоятелства.

Във видеото се появяват звездата Том Брейди, певицата Марая Кери и актрисата Ели Кемпър.

Budweiser – Yours to take

Коледните и новогодишните празници не са традиционно време за бира, но тази година ще бъде изключение. Budweiser още през септември хвърли ръкавицата с The world is yours to take. В рекламата участват футболните легенди Лионел Меси, Неймар и Рахим Стърлинг.

Футболните звезди се присъединяват към феновете в тунела, където играчите чакат да излязат на терена. Budweiser използва това като метафора, за да помогне на феновете да почувстват емоцията и очакването, които играчите изпитват преди всеки мач.

Източник

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.