Влакът на властта вече има ново име

49-ият влак на властта спази традицията и направи фалстарт. Тръгна назад, а не напред. Пътниците-депутати не успаха да изберат председател цели 7 дни, а влакови драми съпътстваха и Страстната, и Светлата седмица.

Тръгвайки по стръмното нанадолнище, тренът на властта взе да набира опасна скорост заради липсата на машинист. Пътниците от първите два вагона – на ГЕРБ и ПП, рязко скочиха от седалките и хукнаха да спасяват положението, да не се катурне. Зарязаха белота, забравиха кавгите.

Бутаха се докато стигнат до машинното, но после дружно натиснаха спирачката. От рязкото движение обаче излязоха огромни искри, които подпалиха влака. А на перона изпращачите направо онемяха.

Добре, че началникът на влака – Борисов, е бивш пожарникар, та умело започна да посипва джентълменска пяна върху мръсните сажди.

Получи се обаче непредвидена, но опасна химическа реакция.

  • Трудната ситуация спаси единственият академик по темата

във влака – Николай Денков. Борисов го хареса и препоръча на ръководството на втория вагон да го сложи най-напред в купетата им, за да му е подръка, ако стане нова беля.

По-късно събра шашардисаните пътници. Опита се да ги убеди, че черният дим от взривените електорални бормички всъщност е бял пушек от решението за избор на нов началник на влака – Росен Желязков. Избран бил от първите два вагона в най-тежкия момент, когато се подменяла най-важната част от машината на влака, за да тръгне отново.

Желязков щял да отговаря за организацията на трена през следващите 3 месеца, когато щяло да е най-трудно пътуването. След това неговото място щял да заеме достоен, но по-неопитен началник- Никола Минчев.

  • От третия вагон, на Възраждане, припомниха, че

техните 358 000 пътници не са съгласни такива важни решения да се взимат на тъмно

– в машинното отделение. Освен това припомниха, че още не са разбрали накъде ще върви влакът. Асен Василев се сопна, че маршрутът е на запад, защото средната продължителност на живота в Русия е по-ниска. Костадинов обаче му обеща докато пътуват още из България, да му показва всяко място, където живот изобщо няма.

От четвъртия вагон – на ДПС, пък предупредиха, че поставеният нов чип е всъщност стар и няма да издържи дълго.

  • Карадайъ припомни на първите два вагона, че бързата работа е срам за майстора

Както и че аматьорските изпълнения могат лесно да докарат нова катастрофа.

Най-много ядове за Борисов дойдоха от червения вагон когато заяви, че името на влака междувременно е сменено на Парламентарните джентълмени. Нинова му припомни, че такива се возят само в западните влакове, а у нас пътниците са предимно от нейния електорат. Упрекна го, че ремонтира влака като джипката си, която обаче има само два реда седалки, а не 6 вагона. Накрая го поля със студен душ. Оказа се, че докато спазаряваше постовете във влака с купетата на ПП, по-задните вагони смениха регламента на игрите в трена.

Забраниха белота и внесеха изненадващо ротативки. Така, вместо да се карат и надцакват,

  • пътниците вече ще търсят щастието си в Едноръките Бандити

Новината не беше приета с радост от втория вагон на ПП, защото стана ясно, че ротативките не приемат криптовалути.

В очакване на дългоочакваното потегляне, героите – спасители на влака, решиха да се отбият във вагон-ресторанта. За добро настроение повикаха и най-добрите музиканти на влака. Те неохотно се съгласиха, защото тъкмо пишеха новите влакови сценарии.

Вместо църковни песнопения за Великден, от ресторанта се понесоха груби сватбарски мотиви. Те проглушиха ушите на всички пътници и жалбите им стигнаха до ръководството на президентската железница.

Радев свика на килимчето представители на всички вагони, за да ги предупреди, че ако продължават с шумните кавги и гръмките песни, ще ги свали всички от влака. Борисов му се примоли за още няколко дни, за да съберат с ПП сили и отново да се опитат да задвижат влака.

Вторият вагон обаче излезе от срещата с друга новина. Щели да празнуват с ГЕРБ Възкресението, но повече заедно няма да бутат трена.

На връщане във влака, героите-спасители ги чакаше неприятна изненада. Във вагон ресторанта вече се бяха настанили от четвъртия вагон. Неусетно Великден бе отминал и дойде ред на Байрама.

Камбаната на влака няма кой да бие, но веселбата в купетата е безкрайна.

standartnews.com

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *