Повече мощ и лукс

Porsche преработи съществено третото поколение Cayenne. Сериозни промени са направени в задвижването, шасито, дизайна и оборудването. Подобренията засягат не само динамиката, но и луксозния всекидневен комфорт на най-спортния автомобил в сегмента, съобщи „Труд бг“.

Външният вид на Cayenne е още по-изразителен. Моделът получава нова предна част с по-извити калници, нов преден капак и фарове с технологично излъчване. Отзад впечатляват триизмерни задни светлини, изчистени долни повърхности и нова задна броня. Цветовата гама е обогатена, както и гамата 20, 21 и 22-инчови джанти.

Стандартното оборудване включва матрични LED фарове. Нова опционална характеристика са матричните LED фарове с висока резолюция. С два HD модула и над 32 000 пиксела за всеки фар иновативната технология разпознава другите участници в движението и блокира лъча на дългите светлини с точност до пиксел, за да не ги заслепява. Яркостта на модулите може да се регулира в над 1000 стъпки в зависимост от ситуацията.

Porsche въвежда система за качеството на въздуха. Автомобилът използва предварителни навигационни данни, за да отчита приближаващи тунели и да активира автоматично рециркулация на въздуха. Опционално сензор контролира нивото на фини прахови частици. Освен това йонизаторът премахва много микроби и замърсители във въздуха, което е особено полезно за страдащите от алергии.

Широка гама от нови и оптимизирани системи помагат на водача. Те включват активен ограничител на скоростта и асистент при отклоняване, асистент за завиване и подобрена система Porsche InnoDrive като част от адаптивния темпомат. Така новият Cayenne е още по-добър в подпомагането на водача при опасни ситуации, както и в задръствания по магистрали и главни пътища.

В Европа моделът излиза с три задвижвания. В новия Cayenne S работи подобрен 4-литров битурбо двигател V8, който заменя предишния двигател V6. С максимална мощност от 349 кW (474 к.с.) и въртящ момент от 600 Нм (с 25 kW (34 к.с.) и 50 Нм повече от предшественика) той ускорява до 100 км/ч за 4,7 секунди. Максималната скорост е 273 км/ч. Входното ниво в света на Cayenne е с оптимизиран 3-литров турбо двигател V6, който сега генерира 260 kW (353 к.с.) и 500 Нм, което е с 10 kW (13 к.с.) и 50 Нм повече отпреди.

Шестцилиндровият двигател стои и в основата на задвижването на Cayenne E-Hybrid. В съчетание с новия електрически мотор, подобрен с 30 kW до 130 kW (176 к.с.), комбинираната мощност нараства до 346 kW (470 к.с.). Високоволтовата батерия с капацитет, увеличен от 17,9 kWh на 25,9 kWh, вече позволява пробег в изцяло електрически режим до 90 км. Ново бордово зарядно устройство с мощност 11 kW съкращава времето за зареждане при подходящ източник на енергия до по-малко от два часа и половина въпреки увеличения капацитет на батерията. По време на пътуване оптимизираните е-хибридни режими на шофиране повишават ефективността на автомобила.

Дисплей и за пътника отпред

Porsche оборудва Cayenne фабрично с окачване със стоманени пружини, включително система за активно управление на окачването. Нови амортисьори с 2-клапанна технология и разделяне на фазите на отскачане и компресия позволяват оптимизирана ефективност при всички ситуации на шофиране. Забележимо са подобрени комфортът при ниски скорости, управлението при динамично завиване и поддържането при накланяне на каросерията. Изживяването зад волана може да бъде допълнително подобрено с новото адаптивно въздушно окачване с 2-камерна, 2-клапанна технология, което осигурява и още по-рязко разграничение между режимите на шофиране Normal, Sport и Sport Plus.

Интериорът е сериозно обновен, а селекторът на автоматичната трансмисия вече е на таблото. Инструменталният клъстър е с дигитален 12,6-инчов извит и свободно стоящ дизайн. Предлага се и head-up дисплей. Централният дисплей е 12,3-инчов. За първи път е наличен и 10,9-инчов дисплей от страната на пасажера. Специално фолио гарантира, че водачът не може да види този дисплей.

 

 

Източник

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *