Представете си как напълно се потапяте във финалната сцена на някой филм. Какво виждате? Внимателното подреждане на елементите, деликатните нюанси на цветовете и всеки визуален детайл, които изкусно се обединяват, за да представят ясно послание. Във филмовата индустрия това е известно като „мизансцен“.
Мизансценът, който досега беше разглеждан само от култови режисьори, е в центъра на вниманието на дизайнерите от LG Home Entertainment Design Lab, които се занимават с разработването на продукти, които помагат на хората да открият уникалната красота в ежедневието. Изхождайки от подхода, ориентиран към потребителското изживяване, екипът се стреми да създава универсални дизайни, предлагащи качество за различни потребителски нужди и предпочитания – безброй образи на живот, събрани в един телевизор.
Минимизирането на визуалните елементи на телевизора помага той да се впише с лекота в заобикалящата го среда, като по този начин дава на потребителите по-голяма свобода да придадат уникална индивидуалност и стил на дома си. Точно с оглед на това се ражда „Gallery Design“ на LG OLED evo G серия- вграден в стената дизайн, който наподобява рамки за картини в художествена галерия.
Една от иновациите, които правят възможен Gallery Design, е специалната вдлъбнатина в задната част на устройството, която позволява на телевизора безпроблемно да лежи на стената в комбинация със специалната стенна стойка на LG – това отличава серията G от повечето първокласни телевизори с плосък екран, чиито задни капаци са изпъкнали, за да се освободи място за връзките и високоговорителите.
Правейки LG OLED evo G серия още по-привлекателна за минималистите, тънката като бръснач рамка, изработена от гладък, елегантно завършен алуминий, добавя нотка на изтънченост към домашния интериор, както и отключва пълноценно потапяне, така че вечерите с филми и игри да са винаги незабравими.
Нещо повече, дизайнът „Zero gap“ на LG OLED evo G серия позволява стенната стойка и кабелите да се съхраняват скрити от погледа за елегантен и изчистен външен вид. След като всички скучни принадлежности за телевизора са прилежно прибрани, потребителите най-сетне могат да се насладят изцяло на естетиката на дома си. Този невероятен дизайн напълно демонстрира усилията на LG Home Entertainment Design Lab за улесняване на инсталацията и същевременно за разширяване на възможностите за използване.
Според продуктовите дизайнери на LG всички тези иновативни елементи са породени от уникален дизайнерски подход, който има за цел да скрива, а не да разкрива. „Склонни сме да вярваме, че дизайнът съществува, за да бъде открит с очите на потребителя – но по-често скриването е по-добрият подход“, обясни Джанг Йонг-хун, старши продуктов дизайнер в екипа за дизайн на дисплеи на LG Home Entertainment Design Lab. „В случая с OLED телевизорите на LG визуалните елементи, които лесно се открояват, са внимателно скрити от погледа, за да се осигури максимално ниво на потапяне в съдържанието.“
Подходът на LG, ориентиран към потребителското изживяване, показва безграничната еволюция на дизайна на телевизорите, безпроблемно вписващ се във все по-разнообразния начин на живот. Представен на CES 2023, 97-инчовият телевизор LG SIGNATURE OLED M разполага с технология за безжично предаване на видео и аудио в реално време, която премахва претрупването с кабели, създавайки безкрайно много нови начини за потребителите да пренаредят своето жилищно пространство. Водещ принос за една преосмислена форма на домашно забавление с нови нива на удобство, LG OLED M и неговото безжично решение се открояват значително сред телевизорите, лансирани на пазара до момента.
Дизайнерите на LG създават иновации, за да гарантират, че телевизорите на компанията допълват всяка част от скъпия домашен интериор. Така че следващия път, когато пренареждате дома си, поемете пълна творческа инициатива и станете главен режисьор на собствената си сцена.
* Изображенията са симулирани, за да изобразят функциите. Може да се различава от действителната употреба.
# # #
За LG Electronics, Inc.
LG Electronics е световен иноватор в технологичната и консуматорската електроника с присъствие в почти всяка държава и международен човешки ресурс от над 74 000 души. Четирите бизнес подразделения на LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions и Business Solutions – са с общ глобален приход от над 80 трилиона корейски вона през 2022 година. LG е водещ производител на потребителски и търговски продукти като телевизори, електродомакински уреди, климатична техника, монитори, роботи в сферата на услугите, автомобилни компоненти, както и висок клас брандове като LG SIGNATURE и LG ThinQ, познати по целия свят. За повече информация относно LG Electronics, моля, посетете www.LGnewsroom.com.