В последно време Alphabet си навлече негативи с новините за масови уволнения и регулаторни предизвикателства.
Въпреки това обаче, хората продължават да използват Google, Gmail и Chrome. Технологичният гигант има най-лоялните клиенти, показва нов доклад на DesignRush, B2B компания за анализи, цитиран от CNBC.
„Индексът за лоялност на клиентите“ оценява 100-те компании от класацията Fortune по 6 показателя, като изключва 40 компании, които не разполагат с достатъчно данни или не взаимодействат пряко с клиентите.
Тези показатели са:
- финанси
- среден рейтинг и обем на отзивите на клиентите
- следене и ангажираност в социалните мрежи
- търсения в Google, свързани с обслужването на клиентите
- рейтинг на популярност от пазарни проучвания YouGov
- нетна оценка на промоутъра (NPS), която се основава на вероятността клиентът да препоръча дадена марка или услуга на своите приятели
Ето кои са десетте компании с най-висока лоялност на клиентите:
1. Alphabet
2. Lowe’s
3. Intel Corporation
4. Apple
5. The Coca-Cola Company
6. PepsiCo
7. Amazon
8. Allstate
9. Microsoft
10. Johnson & Johnson
В доклада се отбелязва, че първото място на Alphabet се дължи на NPS, отзивите на клиентите и рейтингите на YouGov.
„Средната оценка на клиентите на Google е 3,1 звезди (в началото на август), втората най-висока сред 100-те компании от класацията Fortune. Повече от половината от над 6000-те отзива са с пет звезди. Рейтингът на популярност на Google от 73%, според YouGov, е вторият най-висок в проучването.“, казват авторите на доклада.