Десетте компании с най-лоялни клиенти в света

В последно време Alphabet си навлече негативи с новините за масови уволнения и регулаторни предизвикателства.

Въпреки това обаче, хората продължават да използват Google, Gmail и Chrome. Технологичният гигант има най-лоялните клиенти, показва нов доклад на DesignRush, B2B компания за анализи, цитиран от CNBC.

„Индексът за лоялност на клиентите“ оценява 100-те компании от класацията Fortune по 6 показателя, като изключва 40 компании, които не разполагат с достатъчно данни или не взаимодействат пряко с клиентите.

 

Тези показатели са:

  • финанси
  • среден рейтинг и обем на отзивите на клиентите
  • следене и ангажираност в социалните мрежи
  • търсения в Google, свързани с обслужването на клиентите
  • рейтинг на популярност от пазарни проучвания YouGov
  • нетна оценка на промоутъра (NPS), която се основава на вероятността клиентът да препоръча дадена марка или услуга на своите приятели

Ето кои са десетте компании с най-висока лоялност на клиентите:

1. Alphabet

2. Lowe’s

3. Intel Corporation

4. Apple

5. The Coca-Cola Company

6. PepsiCo

7. Amazon

8. Allstate

9. Microsoft

10. Johnson & Johnson

В доклада се отбелязва, че първото място на Alphabet се дължи на NPS, отзивите на клиентите и рейтингите на YouGov.

„Средната оценка на клиентите на Google е 3,1 звезди (в началото на август), втората най-висока сред 100-те компании от класацията Fortune. Повече от половината от над 6000-те отзива са с пет звезди. Рейтингът на популярност на Google от 73%, според YouGov, е вторият най-висок в проучването.“, казват авторите на доклада.

 

Източник

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *