Грешка за милиони

Кой не би искал да се събуди и да открие, че по сметката му има милиони. Е, мечтата се е сбъднала за потребителка на една от водещите малайзийски банки, но изглежда преживяването не е било такова, каквото си го представяме.

Клиентката на най-голямата малайзийска банка Maybank изненадващо открила, че балансът по сметката ѝ мистериозно се е увеличил със сумата от над 86 млн. долара, съобщава Bloomberg.

Когато Хафиджа Абдула проверява баланса си в края на миналия месец, цифрите показват, че тя притежава над 404 млн. рингита (86,3 млн. долара). Това би било страхотна новина в страна, където средностатистическото домакинство на година изкарва около 22 хил. долара, но има уловка: тя няма достъп до парите.

Хафиджа Абдула, директор и съосновател на фирма за човешки ресурси, се обърнала към социалната мрежа LinkedIn, за да изрази смесицата си от изненада и раздразнение от грешката.

„Уважаеми Maybank“, пише тя на 29 ноември, „оценявам, че правите банковото ми преживяване паметно“. В публикацията си Абдула обяснява още, че банковите грешки стават все по-често явление за нея – „комедия от грешки, която никой не намира за смешна“, и изискват или посещение в клон, или дълго чакане на телефона.

„Казват, че парите не могат да купят щастие, но Maybank определено знае как да ви „купи“ напрежение“, посочва още тя.

На фона на вълна от шеги и честитки за „придобитата“ сума ръководителят на звеното за потребителско изживяване на банковата група Шейх Мунир Апмад предлага да помогне. В коментар в платформата той посочва, че е разговарял с Абдула и тя вече има достъп до сметката си.

Представител на Maybank заяви в петък, че казусът вече е разрешен.

Базираната в Куала Лумпур Maybank е четвъртата по големина на активите банка в Югоизточна Азия.

 

Източник

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *