Младите китайци все повече предпочитат уискито пред местните напитки

Дестилерия в югозападен Китай си е поставила цел да намери място в засилващия се вкус сред младите китайци към уискито вместо традиционния ликьор байджу, използван за наздравици по празнични поводи, пише Associated Press.

Дестилерията на стойност над 100 млн. долара, собственост на Pernod Ricard в обекта на световното наследство на ЮНЕСКО планината Ъмай, пусна на пазара чисто малцово уиски The Chuan по-рано този месец.

Френската група за вино и спиртни напитки казва, че уискито се произвежда чрез традиционни техники за производство на уиски, съчетани с китайски характеристики, включително местно отгледан ечемик и бъчви, направени от дъб от планините Чанбайшан в североизточен Китай.

„Китайският тероар означава изключителна и уникална среда за стареене, включително водоизточника тук – първокласна минерална вода. Източникът на вода в планината Ъмей е много известен“, казва главният дестилер Ян Тао.

Автор - снимка

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *