Производителят на луксозни бижута и часовници Chopard тихомълком отвори „антихотел“ в сърцето на Париж, пише CNN.
Това поставя началото на нов етап в развитието на хотелиерството във френската столица.
Много особености в проекта – като се започне от името му 1 Place Vendôme и необичайната липса на медийни фанфари и самореклама, изглеждат нетипични за бранда.
Преди официалното му откриване на 15 ноември нямаше обичайната лавина от публикации в социалните мрежи от инфлуенсъри в халати, които се преструват, че се събуждат естествено в някоя от луксозните 15 стаи и апартаменти, и закусват кафе с кроасан, поставени естетично върху измачкан сатенен чаршаф.Профилите на хотела в социалните мрежи също не привличат вниманието. Към момента на публикуване на статията (2 декември), страницата му в Instagram има скромните три публикации и малко над 300 последователи.
Самият хотел, който заема етажите над съществуващия бутик на Chopard на оживения площад Place Vendôme, лесно може да бъде пропуснат с видимата липса на надпис и табели.Но Appartement Chopard на шестия етаж прави още една крачка напред в лукса. Той е позлатен и блести с кристални полилеи, окачени на 17-метров таван, мраморна камина и обемен балдахин на леглото, напомнящ за Версай. Цените за нощувка в него започват от 14 000 евро на вечер. Обикновените стаи започват от 1 400 евро.