Google убива „бисквитките“ (най-после), но рекламната индустрия не е готова

Google отдавна прави мащабни промени в начина, по който компаниите могат да следят потребителите онлайн. Въпреки това рекламодателите все още не са готови за генералната промяна, която предстои.

Скорошните промени, които са едни от най-големите в историята на онлайн рекламната индустрия с годишен оборот от 600 млрд. долара, са съсредоточени върху използването на „бисквитки“ – технология, която регистрира активността на интернет потребителите в различни уебсайтове, за да могат рекламодателите да ги насочват към подходящи реклами. Или т.нар. таргетирана реклама.

От четвъртък Google започва тест, който ще ограничи бисквитките за 1% от потребителите на нейния браузър Chrome, който е най-популярният в света. До края на годината технологичният гигант планира да премахне „бисквитките“ за всички потребители на Chrome.

 

Източник

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *