EVN Топлофикация съветва своите клиенти да използват SMS/имейл услугата за известяване, чрез която безплатно да научават за стойността на новата си фактура и срока ѝ на плащане. Заявката за нея става бързо и лесно на https://www.evn.bg/Home/Heating/SMS-email-notify.aspx и е достъпна както за битови, така и за стопански клиенти.
Чрез SMS/имейл услугата клиентите получават:
– ежемесечна информация за сметката им. Съобщението се изпраща непосредствено след издаването на нова фактура;
– информация за неплатените задължения. EVN Топлофикация ще напомня най-малко 3 работни дни преди изтичане на крайния срок за плащане на фактурата.
Услугата е достъпни за клиентите на всички мобилни оператори в страната.
Единственото, което се изисква, е заявителят да бъде титуляр на партидата към EVN Топлофикация. При необходимост от актуализиране на данните на титуляря на партидата, това може да се извърши безплатно в удобен за клиента EVN Офис в Пловдив. Повече информация за SMS/имейл услугата е налична на https://www.evn.bg/Home/Heating/SMS-email-notify.aspx
Клиентите могат да се възползват и от предимствата на платформата „EVN Онлайн плюс“ на www.evn.bg, която предлага:
– архив с информация за фактурите за последната една година и оригинал на последната издадена такава, в удобен файл за сваляне или печат при необходимост
– графика на потреблението както на топлинната енергия за отопление, така и тази за топла вода, сградна инсталация и общи части
– заплащане на задължения бързо и лесно онлайн без допълнителни такси.
Информация за стойността на фактурата клиентите могат да получат и на денонощния телефон на EVN Топлофикация – 0700 1 7898.