Как Boeing продаде безопасността за пари?

редставете си, че сте по средата на полет, когато част от вашия самолет се изтръгва, оставяйки зейнала дупка на 16 000 фута над земята. По време на полет на Alaska Airlines на 5 януари тапата на аварийната врата – обикновено монтирана безпроблемно във фюзелажа на самолета – на машина, произведена от Boeing, избухна. За щастие мястото до таблото беше празно и нямаше загинали. Федералните следователи все още се опитват да разберат точно защо тапата на вратата не е останала на място.

Междувременно репутацията на Boeing в обществото претърпя нов спад.

Проблемът със тапата на вратата следва поредица от неизправности, включващи линията самолети Boeing 737 Max – включително две смъртоносни катастрофи за няколко месеца между 2018 г. и 2019 г., които убиха 346 души.

Други проблеми продължават да се появяват, като самолетите на Боинг са общ знаменател: Повреда в на самолет Боинг 737, с който държавният секретар Антъни Блинкен възнамеряваше да лети. Колелото на носа на самолет Delta, произведен от Boeing, пада точно преди излитане. Дефектна система против обледеняване, която може да причини разпадане на двигателя, ако пилотите не се сетят да я изключат след пет минути. Неправилно пробити дупки. „Разхлабени болтове“ – две думи, които човек никога не иска да чуе във връзка със своя самолет – които вдигат завесата на десетилетия на пропуски в безопасността и скъпи правни нарушения от страна на Boeing. Компанията отказа да предостави коментар за тази история, но посочи мерките, които е предприела след полета на Alaska Airlines, пишат от VOX.

По публикацията работи: Нели Христова

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *