Летните олимпийски игри ще се проведат в Париж и въпреки обещанията за по-строго събитие най-голямата компания за луксозни стоки в света се отнася към събитието като към свое.
LVMH, която е оглавявана от Бернар Арно, прави всичко възможно, за да превземе Париж през 2024 г., пише Wall Street Journal.
Една от марките ѝ бижута – Chaumet, създава златни, сребърни и бронзови медали за Олимпийските и Параолимпийските игри. Един от модните ѝ брандове – Berluti, пък създава униформите, които френските спортисти ще носят по време на пищна церемония по откриването. Шампанското Moët и конякът Hennessy пък ще се предлагат във всяка VIP ложа.
Тази ключова роля по време на продължаващата месец еуфория около Олимпийските и Параолимпийските игри струва на LVMH 150 млн. евро, твърди източник, запознат с въпроса. Това прави групата най-големия местен спонсор на Париж 2024.
„Игрите са в Париж, а LVMH представлява имиджа на Франция“, твърди Антоан Арно, най-големият син на Бернар Арно и председател на Berluti. „Няма как да не сме част от това“.