На разходка с Vision Pro – очилата на Apple превземат улиците

„Нямаме търпение хората да усетят магията“, заяви главният изпълнителен директор на Apple Тим Кук миналата седмица, когато компанията пусна хедсета Vision Pro на пазара.

Според експертите основното предизвикателство пред Apple през следващите години ще бъде да въодушеви масовите потребители за нов тип устройство, което досега е било предназначено предимно за гейминг.

Хедсетът също така ще бъде сред най-скъпите продукти на компанията – 3500 долара (3255 евро) – цена, която кара повечето анализатори да прогнозират, че тя ще може да продаде само 1 милион или по-малко устройства през първата година.

Независимо от това, за кратко време множество ентусиазирани потребители заснеха клипове как ползват хедсета, разкривайки различните му функции.

Компанията е създала нещо, предназначено да се използва предимно вкъщи и почти сигурно не пред непознати. Но хората, които са най-заинтересовани да покажат новия продукт на Apple, искат да го направят пред възможно най-голяма публика, отбелязва Business Insider.

Ако плановете на компанията бъдат реализирани, в крайна сметка този продукт ще стане достатъчно евтин и популярен, за да не е проблем да го носите на публични места.

 

Източник

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *