Сладоледът на Шер, мюслите на Снуп Дог.

Рапърът Снуп Дог отново влезе в новинарските заглавия, но този път не заради музиката си или за употреба на забранени субстанции, а заради… зърнена закуска.

Broadus Foods, основана от Калвин Бродъс (както е истинското му име) и собственика на No Limit Records Пърси Милър (известен като Master P) заведе съдебна битка срещу гиганта в търговията на дребно Walmart.

Причината – предполагаем техен заговор с конкуренцията от Post Consumer за саботаж и криене на зърнените закуски под предлог, че не са налични, пише BBC.

Снуп Дог може и да не е първата ви асоциация за мюсли.

Но той е само поредната знаменитост на пазара на храни и напитки. И за това има основателната причина, обяснява Дан Мейзи, маркетинг експерт в Tangled Roots.

„Все още се намираме в средата на етапа на културната идеализация на личностите, особено на известните. Затова не е изненадващо, че подкрепените от звезди марки храни и напитки – две от най-културно настроените и гъвкави продуктови категории на Земята, са невероятно успешни както в маркетинга, така и в продажбите си“, обяснява той.

Cher + Gelato = Cherlato

Шер основава своя марка сладолед – Cherlato.

Сладката линия може да се похвали със селекция от уникални вкусове  като веганската разновидност Heavenly Hazelnut и Breakfast at Cher’s Coffee & Donuts – толкова разнообразни, колкото и нейната музика.

Eric LeGrand Bourbon казва „не“ на стереотипите

Ерик ЛеГранд е бивш футболист, получил травма на гръбначния мозък, която прекратява кариерата му по време на мач.

Въпреки това, през 2012 г. той подписва договор с Tampa Bay Buccaneers в символичен жест. Сега е вдъхновяващ оратор и лице на Eric LeGrand Bourbon, неговата едноименна марка уиски, която е на пазара от март 2023 г.

„Много пъти хората, които виждат човек с увреждане в инвалидна количка, си мислят, че той не може да се наслаждава на алкохола и други хубави неща. Искам да разберат, че това не е вярно и да сложа край на тази стигма“, казва ЛеГранд.

Lady Marmalade или пай от сладки картофи

С хитове като Lady Marmalade и On My Own, Пати Лабел гради кариерата си повече от пет десетилетия.

Освен в музиката, певицата навлиза и в хранителната индустрия с марката си Patti’s Good Life.

Продуктите ѝ, пуснати на пазара през 2015 г., включват десерти и сосове. Пласират се в различни хранителни вериги в САЩ, включително Walmart и Kroger.

Цените варират в зависимост от продукта, но известният ѝ пай от сладки картофи обикновено струва по-малко от 4 долара.

Конякът на 50 Cent не е за 50 цента

Рапърът 50 Cent има завладяваща история, фанатизирани фенове и корпоративни позиции в компании, сред които G-Unit Films и Cheetah Vision.

От такос до понички – бизнесът на Дани Трехо

Актьорът Дани Трехо е известен с образите си на яки момчета в киното и телевизията, а също и с озвучаване на детски поредици.

Той е и предприемач: В момента в Лос Анджелис има четири обекта на неговите ресторанти Trejo’s Tacos.

Трехо, който е трезвеник, е известен с това, че сервира безалкохолни моктейли.

Социалната кухня на Джон Бон Джоуви

Джон Бон Джоуви стартира JBJ Soul Kitchen – социален ресторант, който предлага специален модел на заплащане и сервира фермерски ястия на четири места в Ню Джърси.

Създадени с цел борба с продоволствената несигурност, четирите обекта нямат цени в менюто и клиентите могат да изберат да се хранят безплатно.

Да пиеш от кафето на Том Ханкс

Носителят на „Оскар“ и всепризнат холивудски любимец Том Ханкс в момента е продуцент на „Господари на ефира“ по Apple TV+.

Той обаче е и собственик на Hanx Coffee, гама от първокласни кафе на зърна и смеси.

Кафето се добива по етичен и устойчив начин от фермери от цял свят, а печалбите от продажбите му подпомагат ветерани и семейства на военни.

 

 

Източник

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *