Германският национален футболен отбор прекрати партньорството с Adidas

Nike ще замени Adidas като спонсор на германския национален отбор по футбол, слагайки край на едно от най-дългогодишните партньорства при екипировката в спорта в пореден проблем за изпитващия затруднения бранд, предава Financial Times.

Германският футболен съюз съобщи, че Nike ще стане новият основен доставчик на екипировка за всички национални футболни отбори от 2027 г., след като подписа седемгодишен договор с най-големия производител на спортни стоки в света.

Adidas съобщи в изявление, че „бяхме информирани от Германския футболен съюз днес, че федерацията ще има нов доставчик от 2027 г. нататък“.

От финансова гледна точка решението на футболната централа няма да окаже непосредствено въздействие върху Adidas, тъй като договорът ѝ обхваща тазгодишното Европейско първенство по футбол, на което Германия ще бъде домакин, както и Световното първенство в САЩ, Канада и Мексико през 2026 г.

Този месец Adidas привлече вниманието в Германия, когато представи екипировката на националния отбор за Европейското първенство по футбол през 2024 г., включително розова фланелка, която няма предшественик в исторически план. Компанията съобщи тази седмица, че фланелката вече се е превърнала в най-продаваната стока, но отказа да разкрие подробни цифри.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *