Тя продаде образа си на изкуствен интелект.

идеоклип, в който жена разказва за „миризмата на тялото си“, докато седи на предната седалка на автомобил, стана вайръл в социалните мрежи през изминалата седмица.

Но причината за популярността не беше в посланието (което по същество насърчаваше личната хигиена), а в това, че мнозина заподозряха жената като генерирана от изкуствен интелект.

Накрая дойде развръзката, след като реална инфлуенсърка потвърди, че е разрешила на компанията Arcads да използва образа ѝ в инструмент с изкуствен интелект за генериране на видео с цел реклама на хигиенни кърпички, пише Fast Company.

След вайръл момента, който носи популярност в мрежите, към Мари се обръщат и други компании – включително за изкуствен интелект, с молба да работят заедно. Наскоро тя започва работа и по нов спектър от видеоклипове с Arcads.

Не се притеснява, че този вид работа ще й навреди по някакъв начин.

„Това никога няма да бъде истински човек. Ще бъде близо, абсолютно, но никога няма да има моите характеристики, маниери. Това не може да се фалшифицира“, допълва тя.

 

 

Източник

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *