Какви са предизвикателствата пред съвременните маркетингови кампании?

Ясно очертаваща се тенденция е, че ролята на социалните медии продължава да нараства. Все повече време се отделя на социалните медии, но въпреки че растат като потребление, те все още не превъзхождат телевизията като предпочитан комуникационен канал. Това коментираха Александър Хинков, изпълнителен директор на IAB България, и Дивил Кулев, регионален мениджър на Talk Online Panel, в предаването „В развитие“ на Bloomberg TV Bulgaria. Повод за гостуването бе поредното издание на конкурсите IAB MIXX AWARDS – награди за интерактивен маркетинг и постижения в дигиталния бизнес по целия свят.

Тази година близо 80 комуникационни проекта се съревноваваха на финала, като прави впечатление е, че много от проектите финалисти са насочени към каузи и решаване на проблеми, които засягат обществото и личността.

Хората, ползват интернет у нас се увеличават – почти 80% са онлайн, което означава, че все по-лесно достигаме до повече хора, посочиха гостите.

 

Вижте целия коментар във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *