На кредит и със заеми .

Поколението Z е на път да направи фурор това лято, тъй като проучванията сочат, че увеличават плановете си за почивка и харчат повече от възрастните туристи.

Младите хора планират международни пътувания в по-голяма степен от другите поколения, показват данните от доклад, публикуван от Bank of America на 20 май.

Според друг доклад от април, публикуван от PMG, поколението Z, заедно с милениалите, са в основата на рязкото увеличаване на разходите за пътувания през 2024 г. В доклада са анкетирани 1 800 възрастни в САЩ, Обединеното кралство, Индия, Германия и Китай.

Според данните, 65% от поколението Z и 72 % от милениалите са заявили, че планират да харчат повече за пътувания през свободното време, което е доста над 54% от поколението X и 40% от бейби бумърите, които са заявили същото.

Но начинът, по който представителите на поколението Z – определяни като родените между 1997 и 2012 г., планират да финансират пътуванията си, се различава значително от този на другите възрастови групи.

Според доклад на изследователската компания Morning Consult броят на представителите на поколението Z, които твърдят, че пътуват, защото имат спестявания, е намалял от август 2023 г., което не ги спира, казва Линдзи Роушке, анализатор на пътувания и хотелиерство в Morning Consult и автор на доклада.

„Представителите на поколението Z са навършили пълнолетие в невероятно бурно време. Това оказва силно влияние върху поведението им при пътуване.

 

 

Цялата статия от Тук

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *