Поколението Алфа има милиарди покупателна способност – и иска Nike и Starbucks

Поколението Алфа се отнася сериозно към парите и навиците им за харчене го доказват.

Това показва ново проучване на аналитичната група на PR компанията DKC, споделено ексклузивно с Fast Company, в което са анкетирани 1000 респонденти, родители на деца на възраст от 8 до 13 години.

52% от тях са майки, а другата половина са бащи. Групата е съставена предимно от милениали (72%), а средният доход на домакинствата е между 75 000 и 99 000 долара.

Проучването установява, че поколението Алфа има доста значителен финансов ефект, въпреки че анкетираните не са най-богатите американци, а представители на средната класа.

Типичното дете Алфа харчи 45 долара от собствените си джобни всяка седмица, или около 2340 долара годишно. Когато съберем всички представители на поколението, това прави около 50 млрд. долара.

 

Цялата статия от Тук

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *