Футболът пред бизнеса, или как Байер побеждава, но не и Bayer

Когато офисният отбор по софтбол или петчленният футболен тим влязат в печеливша серия, това по-скоро помага за поддържане на високия дух на екипа, а не толкова на баланса на компанията.

Не така обаче стоят нещата за германския фармацевтичен конгломерат Bayer, който е собственик на ФК Байер Леверкузен – футболният отбор, който след тази събота (18 май) може да се окаже, че е имал за първи път сезон без загуба в Бундеслигата.

Байер вече си спечели титлата в германската висша лига, прекъсвайки 11-годишната победна серия на Байер Мюнхен, като и двата отбора ще се борят за националната купа и за първото място в Лига Европа.

Успехите на Байер повдигат духа на корпоративния Bayer, където служителите са свикнали с изобилие от лоши новини. В LinkedIn компанията раздува постиженията на Аспирините под ръководството на испанския треньор Шаби Алонсо.

Футболни знамена се издигат и пред централата на Bayer. „Те са известни като #Werkself или Единайсеторката на компанията. Наричаме ги наши колеги“, се казва в публикация на конгломерата в LinkedIn, след като отборът спечели Бундеслигата.

 

И докато титлата в Бундеслигата е сигурна, възможността отборът да завършите сезона непобеден наелектризира както привържениците, така и мениджърите. В събота Андерсън планира да се присъедини към 30 хил. фенове, които ще напълнят BayArena в Леверкузен – само на 10 минути с кола от централата на Байер – за последния мач за сезона с надеждата да видят историческо представяне.

„Това е наистина страхотен ден за Байер Леверкузен, за града и клуба“, каза той. И за компанията, която със сигурност би могла да се възползва от малко добри новини.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *