Нов опит за фишинг измама тормози българските граждани.

Нов опит за фишинг измама тормози българските граждани. В основата е голяма родна банка.

По познатата вече до болка схема потребители получават в електронните си пощи мейл, в който клиентите на банката се алармират за резултатите от определено запитване.

 

Дори е посочен конкретен номер на заявката.

Естествено, за да се запознае с резултатите на „своята молба“ до финансовата институция, жертвата трябва да последва съмнителен линк, включен в писмото. 

Както и при други подобни злонамерени мейли, така и тук, съобщението е изпратено от фалшифицирана електронна поща на банката, която няма нищо общо с финансовата институция.

Най-вероятно, ако клиентът последва линка, ще достигне до фалшив сайт на банката, който ще се опита да му открадне личните данни.

БЛИЦ припомня, че в интернет пространството редовно се появяват подобни измамни съобщения, а служители на ГДБОП и банките редовно призовават за бдителност и че никога не се изисква от клиентите да дават лични данни в мейли.

Ето какво гласи последното измамно съобщение, за което трябва да внимавате:  

Здравейте ,

******@abv.bg
Работата по Вашето запитване с номер ****WXERTRT8765 приключи. Можете да намерите отговора .DSK

Това съобщение е автоматично, моля не отговаряйте! Ако имате допълнителни въпроси, моля свържете се с нас

С уважение,

DSK Обслужване на клиенти

На [email protected] БЛИЦ очаква новини, снимки и видео от своите читатели в цяла България и по света

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *