Четири стъпки за успешното приемане на GenAI от нетехническите екипи

Подобно на интернет и изчислителните облаци преди това, генеративният изкуствен интелект (GenAI) променя завинаги начина, по който работим и правим бизнес, до такава степен, че 62% от потребителите предпочитат да използват чатбот, отколкото да чакат да говорят с човешки агент. В наши дни множество „виртуални агенти“ са готови да отговорят на нуждите на потребителите от обслужване на клиенти по заявка – от Erica на Bank of America, която може да даде съвети за месечния им бюджет, до Dom на Domino’s, който си сътрудничи с Alexa на Amazon, за да поръча пица. Инвестициите на предприятията в GenAI решения достигат близо 16 млрд. долара през 2023 г. и се очаква да се увеличат с 30% през 2024 г.

GenAI е тук, за да остане, и продължава да става все по-интелигентен и по-осъзнат с всяка следваща версия. С този напредък идват големи възможности – но за мнозина той носи и голямо безпокойство. Затова бизнес лидерите трябва да създадат психологически безопасна среда, в която хората могат да изследват възможностите на GenAI с цел да повишат удовлетворението от работата си и качеството си на живот, а не да живеят в страх, че AI ще им отнеме работата.

 

Цялата статия от Тук

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *