„Лоши момчета: Всичко или нищо” донесе глътка свеж въздух на боксофиса

„Лоши момчета: Всичко или нищо” – четвъртата серия от екшън комедията с Уил Смит и Мартин Лорънс, генерира 56 млн. долара при премиерата си в Северна Америка през уикенда, предоставяйки на Холивуд така нужния летен хит, а на Смит – най-големия му успех, откакто удари шамар на Крис Рок на сцената на наградите „Оскар“, съобщава Associated Press.

Очакванията за „Всичко или нищо“ бяха хаотични предвид слабото посещение на кината засега това лято и по-малко сигурното боксофис влияние на Уил Смит. В крайна сметка обаче лентата на Sony Pictures се оказа много близо, или дори малко над, прогнозата.

„Всичко или нищо“, с популярния продуцент Джери Брукхаймър, е първият филмов тест на Уил Смит, след като шамарът му върху Крис Рок през 2022 г. му спечели 10-годишна забрана на „Оскарите“. По същото време „Лоши момчета“ вече се снимаше и продължи напред с бюджет за около 100 млн. долара.

Предвид факта, че „Лоши момчета“ последва разочарования през май като „Фюриоза: Сага за лудия Макс“ и „Каскадьорът“, които не успяха да привлекат зрителите въпреки много добрите рецензии, дебютът на „Всичко или нищо“ се смята за критично важна уикенд победа за филмовия бизнес.

На международно ниво филмът спечели още 48,6 млн. долара. Макар че рецензиите са смесени (оценка от 64% в Rotten Tomatoes), публиката му даде А- в CinemaScore.

 

 

 

 

Източник

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *