Когато сокът стане водка

Фразата „Не сега, мама пие специалния си сок“ придобива нов смисъл благодарение на империята за плодови коктейли Welch’s.

Всъщност, сокът е основна част от детството на много хора по цял свят, наред с опитите за ядене на пластелин и творчество с пастели върху стените вкъщи. През годините Welch’s печели най-голяма слава именно с гроздовия сок без алкохол, любим на малките потребители.

Компанията следва и своя собствена стратегия за носталгична асоциация на по-възрастните клиенти, например чрез реклами със семейство Флинтстоун – култовата анимация от 60-те години, пише Fortune.

Сега таргетът са децата на 90-те.

 

Цялата статия от Тук

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *