Скалата проваля рекламна сделка с американската армия за 11 милиона долара

Дуейн Джонсън – Скалата е абсолютно превъплъщение на образа на твърдия Алфа мъжкар.

52-годишният бивш кечист от WWE и настоящ екшън актьор е надарен с гигантска фигура, с внушителните мерки от височина 180 см и тегло над 250 кг.

Ето защо той е идеален образ за реклама на американската армия, която не се поколебава да сключи договор с него с цел да подсили кампанията за набиране на новобранци.

От 2013 г. отбраната на САЩ изживява криза в набирането на войници, като по данни на службата броят на мъжете, които са решили да се запишат, спада с цели 35%, пише Fortune.

По-рано тази година армията подписа договор с Обединената футболна лига на САЩ (UFL), на която Дуейн Джонсън е съсобственик. В споразумението се казва, че той ще служи и като посланик на армията.

U.S. Army photo | 15 ноември, 2023 г. Дуейн Джонсън – Скалата посещава военнослужещи в Пентагона в Арлингтън, Вирджиния

Но според вътрешни имейли и документи, прегледани от Military.com, армията заявява, че в крайна сметка кечистът не е изпълнил своята част от сделката, тъй като не е публикувал достатъчно постове свързани със службата в профилите си в социалните мрежи.

Сега армията води преговори с UFL, за да преразгледа и финализира подробностите на партньорството, което според Military.com е „толкова катастрофално“, че е довело до прогнозираната загуба на 38 назначения, според вътрешен преглед на плана, разгледан от изданието. Армията обаче твърди, че е твърде рано да се дешифрира ефектът от кампанията.

„Няма да имаме ясна представа за резултатите от партньорството или за въздействието върху финансовите инвестиции на армията, докато не бъдат завършени всички маркетингови елементи“, коментира говорител на армията пред Fortune.

Докато Скалата е огромна звезда с гравитация и статус, UFL е сравнително нова структура, допълват експертите.

UFL започва да организира мачова едва през март 2024 г. Освен това, голяма част от поколението Z дори не се интересува от спорт, така че UFL като център на тежестта на кампанията не е непременно печелившата стратегия.

От армията заявиха пред Military.com, че работят с UFL за „възстановяване на баланса на договора“, а „Скалата остава добър партньор“. И все пак допълват, че „за съжаление той беше оттеглен в момент, когато очаквахме да присъства при нас, за да създава съдържание за каналите си в социалните медии“.

„Важно е в договорите за посланици на марки да се включат разпоредби, които защитават и двете страни, в случай че едната реши да изостави задълженията си“, допълва в заключение Суини.

 

Източник

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *