F1 и концерт на Оливия Родриго – как American Express привлича Gen Z клиенти от Европа

Световният гигант в областта на кредитните карти American Express продължава да си пробива път към неохотните търговци на дребно и залага на това да привлече млади клиенти с помощта на най-големите световни поп звезди.

Главният оперативен директор Елизабет Рътлидж заяви пред Fortune, че поколението Z и милениалите вече придобиват 68% от картите на компанията в световен мащаб.

Тези по-млади купувачи са пристрастени към лайфстайл екстри като развлечения, хранене и пътувания. Сега компанията задоволява тези нужди, като се фокусира върху развлекателния сектор.

„Това е да изживееш вълнението от Формула 1 или да получиш достъп до ексклузивни преживявания“, допълва тя.

 

 

 

Цялата статия от Тук

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *