Ако случайно попаднете в испански супермаркет между 19 и 20 ч. и видите около щандовете с плодове и зеленчуци млади хора да бутат колички с обърнат наопаки ананас, не се изненадвайте. Твърде вероятно е те да са там не за пазар, а в търсене на гадже. Това е поредният тренд, тръгнал от социалните мрежи и пренесъл се в реалния живот, пише Fast Company.
Става дума за хаштага #Mercadona (по името на верига магазини в Испания), набиращ скорост в TikTok. Под него са публикувани множество клипчета на млади хора в описаната вече обстановка. За страничен наблюдател може и да изглежда като масова психоза, но за участващите в него това се прави с цел.
Предполага се, че новата TikTok лудост води началото си от популярната в социалните мрежи актриса Vivy Lin, която на 20 август публикува видео, в което уж на шега заявява, че времето за намиране на гадже е от 19 до 20 ч. в Mercadona. В следващите дни магазините отчитат увеличен поток от клиенти точно в този диапазон. Стига се до там, че в един обект дори скриват ананасите, за да не могат търсачите на любовни усещания да ги вземат и да започнат да се разхождат с тях.
Новата тенденция се появява в момент, в който по-младите като че ли са преситени от запознанства онлайн и измислят всякакви начини да се върнат към класическите срещи на живо. Това включва ходене на фитнес, запознанства по време на маратон или дори гмуркане.
Но обърнатият ананас се ползва като символ за търсене на партньор не от вчера. В общуването в социалните мрежи този емотикон означава именно това, като най-често сочи и че човекът е в отворена връзка или иска такава.
Цялата статия от Тук