Прозрачността като основно условие за успех на маркетинга

От първите дни на съвременния интернет създаването и потреблението на цифрово съдържание непрекъснато нараства. Не е изненадващо, че това доведе до засилен фокус върху синхронизирането на съдържание в сферата на B2B маркетинга. Компаниите се стремят да увеличат максимално разпространението и въздействието на своите материали в различни канали и платформи, за да подобрят възвръщаемостта на инвестициите си.

Макар че растежът на съдържанието не се е забавил, връзката на бизнесите с по-широката цифрова екосистема като потребители и компании също се развива бързо. Това прави разработването на ефективни и съвместими стратегии за синхронизация на съдържание значително по-предизвикателно и сложно, пише в свой анализ Fast Company.

 

 

Цялата статия от Тук

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *