Рекорден брой рекламодатели планират да напуснат социалната мрежа X

Рекорден брой рекламодатели планират да се откажат от X през следващата година поради опасения, че ще бъдат свързвани с екстремно съдържание. Това идва като нов удар по надеждите на Илон Мъск да подобри финансовото състояние на социалната мрежа.

Според глобално проучване на аналитичната група Kantar, проведено сред ръководители от индустрията, 26% от търговците планират да намалят разходите си за реклама в X през 2025 г., което е най-голямото регистрирано оттегляне от която и да е голяма световна рекламна платформа.

Големите марки се оттеглят от X след поглъщането на Мъск за 44 млрд. долара през 2022 г., като се позовават на решението на предприемача да разхлаби модерирането на съдържанието в съответствие със своята етика за свобода на словото. Това доведе до спад на приходите и рязко понижаване на стойността на компанията.

В проучването на Kantar се казва, че доверието на рекламодателите в платформата е спаднало през изминалата година, като само 4% от маркетолозите са заявили, че рекламите в X са „безопасни за марката“, в сравнение с 39% за Google.

Говорител на X оспорва това пред Financial Times, казвайки, че процентът на безопасност на платформата е „средно 99 %, както е потвърдено от DoubleVerify и Integral Ad Science, което се отразява на факта, че повечето рекламодатели увеличават инвестициите си в X“.

Той изтъква, че според данните на Kantar предпочитанията на потребителите за рекламиране на X са се увеличили значително от 2022 г. насам, и добавя: „Рекламодателите знаят, че X вече предлага по-силни от всякога възможности за безопасност на марката, ефективност и анализ, като същевременно се наблюдават рекордно високи нива на използване.“

 

 

 

 

 

 

 

 

Цялата статия от Тук

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *