Знам какво (не) прави на 8 декември. Или когато Gen Z инвестира в мечти, а не в партита

Снаближаването на 8 декември информационният поток неминуемо се изпълва с данни за цените на кувертите за студентския празник в най-популярните туристически дестинации и нощни клубове. Това, разбира се, ще бъде последвано от кадри в новинарските емисии и социалните мрежи на празнуващи младежи – придружени с остри подигравки за музикалния им вкус и избора на забавление. Получава се така, сякаш цялата останала част от обществото (отгледало милите празнуващи) в същото време се е скрила в сградата на Софийската опера и балет, за да си отдъхне с „Лешникотрошачката“.

Има и друга реалност обаче.

 

 

Цялата статия от Тук

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *