Купувачите харесват германските марки

Германските марки продължават да се радват на добра репутация в много страни. Това личи от международно проучване, представено на автомобилния форум в германския град Залцгитер. Етикетът Made in Germany продължава да бъде един от най-важните критерии за купувачите на нови коли не само в Германия, но и във Великобритания, Испания и Франция. Това се отнася дори за автомобили, които не са произведени в Германия, но принадлежат на германски марки.

За повечето потребители “германските добродетели” като издръжливост и надеждност имат голямо значение. На другия полюс са колите от Китай, които трудно пробиват в Европа въпреки по-ниската си цена. Цената също играе роля, но не чак толкова важна. Следващите по важност критерии за потребителите са ниските оперативни разходи за гориво, ремонти и поддръжка, както и гаранционните условия. Обслужването и достъпността на най-близкия сервиз също имат значение. Това е слабото място на китайските марки, които нямат развита дилърска и сервизна мрежа в Европа.

 

Автор: Труд news

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *