По-бързо, но по-некачествено – как изкуственият интелект навлиза в книгоиздаването

Изкуственият интелект (AI) има силата да бълва думи с рекордна скорост. И това вече значително надува пазара на книгоиздаването, пише Fast Company.

Любителите на големите езикови модели (LLMs) навлизат в традиционната система на книгоиздаването, създавайки собствени дружества в сектора. Те стартират свои издателски имена и самостоятелно публикуват книги (често некачествени) на дигиталните пазари. Целта тук много често е скоростта: колко точно книги могат тези компании да публикуват и колко бързо могат да го направят. Но този стремеж към обем може да постави под заплаха основата на книжния пазари, затруднявайки читателите да откриват качествени творби.

Как AI разду книгоиздаването

 

Цялата статия от Тук

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *