Инфлуенсър маркетингът измества платените реклами: 5 основни тенденции за 2025

Само за три години Khabe Lame става най-следваният творец в TikTok с 2,4 милиарда харесвания и 162 милиона последователи. Най-интересното е, че той никога не е произнасял нито една дума в своите видеоклипове.

Има нещо повече, отколкото се вижда на пръв поглед, когато става въпрос за въздействието, което оказват инфлуенсърите. Инвестирането в маркетинг чрез влиятелни личности за следващата ви кампания може да се окаже ходът, от който се нуждае вашата марка. Затова трябва да сте наясно с основните тенденции в тази сфера.

CNBC прави списък с 5-те водещи тренда в инфлуенсър маркетинга през 2025:

 

 

Повече информация по темата от Тук

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *