Любимата марка майонеза на българския потребител е „Краси”

Над 45 000 потребители взеха участие в 13-тото издание на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.Те посочиха брандовете, с които емоционалната им връзка е най-силна.

За 7-ма поредна година Майонеза „Краси” бе номинирана и премина през трите кръга на най-популярната потребителска класация у нас като  убедително спечели вота в своята категория.

Даниела Авджиева – мениджър  на предприятието

 

От създаването на категорията Майонеза „Краси” държи водачеството през всички години до сега. Това отбеляза и мениджърът  на предприятието Даниела Авджиева, която благодари на потребителите за високата оценка и доверието! И посочи, че ежедневните усилият на целия екип са насочени към една  ценност-Майонеза „Краси” да остане продукт   с непроменимо качество и вкус!

В особено оспорваната категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ – БЪЛГАРСКА КОМПАНИЯ  Фабрика за майонеза „Краси“ се нареди в топ 3.

 

Нина Гошева с наградата Любим работодател

 

За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите-те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

 

Майонеза „Краси” е лидер на пазара на майонеза у нас вече над 25 години, носител е на редица награди от престижни форуми и записа името си в Книга та на Гинес, като  стана първият продукт в историята на българската хранително-вкусова промишленост, носител на Рекорда на Гинес за най-голяма кофичка с майонеза в света.

На заглавната снимка: Даниела Авджиева

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *