Защо днес не вярваме на Gen Z

Стив Джобс е на 21 години, когато основава Apple и напуска колежа.

Бил Гейтс стартира Microsoft на 20, а Марк Зукърбърг е на 19, когато за първи път му хрумва идеята за Facebook.

Техните съвременни еквиваленти – предприемачи от поколението Z, искат да имат същата възможност за иновации, но се сблъскват с обществени стереотипи, които не могат да преодолеят, пише Fortune.

Разбира се, наследството, изградено от гореспоменатото трио, не е дошло без десетилетия упорит труд.

Но ако тези млади таланти не бяха спечелили уважението и финансовата подкрепа на по-възрастните си колеги още в началото, може би никога нямаше да знаем какво е iPhone, Excel или бутона „like“.

В света след пандемията работната сила е изправена пред сериозно търкания между различните поколения.

И тук не говорим само за корпоративния свят. Попитайте актрисата Джоди Фостър, която заяви, че по-младите ѝ връстници могат да бъдат „досадни“ по време на работа.

Висши мениджъри, с които Fortune разговаря, казват, че са със смесени реакции за Gen Z.

Феноменът да бъдеш порицаван от по-възрастните не е нов – милениалите например бяха обвинени, че са пропуснали да получат кредити за жилища, защото са похарчили всичките си спестявания за здравословен начин на живот с авокадо и лате с овесено мляко.

Но докато поколението Z може да изчака времето да разсее представата, че е обсебено от социалните медии и не иска да работи, инвеститорите може да са пропуснали следващия голям талант.

Въпреки че се борят със самотата и изолацията, те са поколение, свикнало да бъде силно разпознаваемо, като Лойст изтъква, че това може да работи „за вас, към вас или против вас“.

Самата тя е инфлуенсър и се присъединява към думите на Рехтзайд: „Хората могат да дойдат на разговор с предубедени представи за това какво знаете и какво не.“

Независимо дали защото има повече опит с платформата, разбира демографската група, която клиентът се опитва да достигне, или има екип, създаден за постигането на тези цели, Рехтзайд иска да се увери, че причините, поради които клиентите ѝ се доверяват, са пример за нейния екип.

С шестима служители на пълно работно време, които се очаква да бъдат назначени до края на пролетта, обяснява, че нейната техника за наемане е съсредоточена върху индивидуалното развитие.

„Решителността, мотивацията и разбирането са всичко, което ни интересува, когато търсим персонал. В този момент смятаме, че хората могат да бъдат обучени, за да разберат как да поемат ролята на мениджър или директор. Не е толкова трудно да разбереш как да преминеш от нещо, което си правил преди, към това как да го предаваш на други хора, стига да имаш желание.“, допълва тя.

 

Източник

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *