Наистина ли Cybertruck е новият символ на статус?

Стоманена визия, ръбеста форма, над 5 метра дължина – трудно е Cybertruck на Tesla да остане незабелязан.

Няма нужда да го карат знаменитости като Ким Кардашиян и Фарел Уилямс, за да подсилят звездния му статут, но те вече го правят. Наред с Jay-Z, който изглежда е обвил камиона в матово черно с изцяло бял персонализиран интериор, а Bad Bunny беше забелязан да пристига за концерта си в EV пикапа. Съвсем наскоро Хейли и Джъстин Бийбър стигнаха със своя до църква.

„По своята същност символът на статус е нещо, което привлича вниманието. Трудно е Cybertruck да не го направи“, казва пред Business Insider Иван Друри, автомобилен анализатор за автосайта Edmunds.

Възможно е обаче и това да е мода, която е поне отчасти манипулирана от самата Tesla.

„Илон Мъск би го дал на хора, които ще бъдат снимани с него, защото познава силата на знаменитостите“, казва Уинстън Честърфийлд, основател на Barton, лондонска консултантска компания, фокусирана върху богатите.

Мъск привлече внимание към Cybertruck, още откакто пикапа беше обявен през 2019 г., наричайки го „най-добрият продукт“ на Tesla.

Но когато първата партида доставки на Cybertruck най-накрая започна – с две години закъснение – пикапът остави много фенове на Tesla разочаровани. Струваше $20 000 повече от очакваното и нямаше обещания пробег от 500 мили.

Това изглежда не възпира някои от най-известните и богати хора да го карат.

„Когато се качите в Cybertruck, вие сте или „най-готиното хлапе в града“, или най-мразеният човек наоколо и просто нямате представа кое, докато не започнете да гледате всички лица около себе си“, казва рецензентът на автомобили в YouTube Кайл Конър . „Това е наистина поляризиращо превозно средство.“

 

 

Източник

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *