Има една стара поговорка, че е по-трудно да си намериш работа, когато вече си безработен.
Ако е вярна, когато точно е подходящо да използваме фото рамката Open To Work, чрез която потребителите на LinkedIn показват, че са го готови за нови възможности?
Проява на лош вкус е да го направим преди да сме се разделили със сегашния си работодател, ако не сме го предупредили, че напускаме. На евентуалния следващ пък с тази отметка показваме, че никой „не се бие за нас“, смятат някои консултанти.
LinkedIn въведе специалния бадж през 2020 г. в отговор на вълна от съкращения, свързани с пандемията и замразяване на наемането. Целта беше търсещите работа да могат по-очевидно и откровено да сигнализират на тези, които все още набират хора, че са на разположение.
Още от самото създаване на тази опция има интензивен дебат относно нейната ефикасност, като някои я наричат „отчайваща“ и предупреждават, че ще навреди на шансовете ви да получите обратно обаждане; или по-лошо – ще ви направи по-податливи на измами при наемане на работа, пише Fast Company.
Въпреки това кариерни експерти твърдят, че ползите от баджа #OpentoWork надвишават рисковете.
Източник -цялата статия от Тук