Patagonia иска да спрете да купувате глупости – ако не са нейни

Повечето продукти на пазара днес са пълна глупост. И с времето става все по-лошо.

Това е твърде очевидно при дрехите. Пуловерите в по-голямата си част са изработени от полиестер, а не от вълна. Обувките са от пластмаса, а не от кожа. Много марки умишлено проектират дрехите така, че да развалят формата си след няколко носения, за да купувате още.

Patagonia нарича всичко това ерата на гадостите или „гадният тропоцен“. Компанията за облекло публикува в Youtube нов 45-минутен късометражен филм с това име.

Продукцията обяснява как хората са еволюирали от създаването на трайни облекла до създаването на дрехи за еднократна употреба, които унищожават планетата.

Това е важно послание и призив за промяна на ситуацията, пише Fast Company.

С изключение на един малък проблем: Смисълът на филма е да илюстрира, че дрехите на Patagonia са добре проектирани и висококачествени. Трудно е обаче да се разграничи осъдителното послание за свръхпотреблението от общата му цел да ви убеди, че е добре да купувате продуктите на Patagonia.

В много отношения посланието е спешно. Планетата се задушава под огромните глупости, които марките генерират, докато потребителите непрекъснато купуват.

 

 

Цялата статия от Тук

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *