Паскал Дойчев: Новата СПА дестинация на Балканите е с. Баня, Банско

Паскал Дойчев е предприемач с близо 20-годишен опит в сферите на строителството, услугите и туризма. Основател и собственик е на най-голямата в България лайфстайл верига фитнеси Pulse Fitness & SPA и е водещ вносител на фитнес оборудване.

Изгражда и развива успешно Гранд Хотел Свети Влас, Гранд Хотел Банско, Емирейтс Резидънс и бизнес центъра Ринг Тауър. Има зад гърба си успешно реализирани проекти на хотели, жилищни и офис сгради, а най-новото му начинание е ваканционен комплекс в село Баня, община Разлог.

– Г-н Дойчев, разкажете ни малко повече за най-новия си проект – хотелски комплекс в село Баня, община Банско, върху който работите последните месеци? Каква е неговата концепция?

От няколко месеца съм плътно ангажиран с реализацията на проекта, който e над 27 хил. кв. м. обща застроена площ. Състои се от 160 стаи хотелска част, 19 къщи и 3 триетажни сгради с апартаменти за продажба с топла връзка.

В изграждане е и спа център с квадратура 5000 кв.м от веригата Pulse fitness & Spa, който ще е насочен за външни клиенти и жители от района и също така ще бъде свързан със спа зоната на хотела.

Концепцията на комплекса е природосъобразен живот в планински апартаменти с всички екстри, създадени за комфорта на посетителите – СПА център с парна баня, сауна и масажи, басейн с минерална вода, голям фитнес отново от веригата Pulse fitness & Spa, ресторант със здравословна кухня, възможност за излети и организирани преходи в планината. Несравнимо място с чиста енергия, организирано да бъде извор на един комфортен, активен и прекрасен живот.

– Какви материали използвате и в какъв стил са интериорът и екстериорът?

Нашият стремеж е да запазим колкото е възможно повече зелени пространства. Като цяло плътността на застрояване е малка предвид факта, че целият терен е 42 хил. кв.м. Заложили сме основно на естествени материали – камък, дърво и кожа, за да бъдем в хармония със заобикалящата ни среда. Покривът е с дървени ферми и остъкляване, за да осигурим възможно най-много слънчева светлина в централната част на сградата, където има голям атриум.

Лоби барът на хотела има директен достъп до външния панорамен басейн, който ще е с минерална вода. Районът е планински затова и съвсем логично решихме комплексът да има алпийски облик, което придава цялостен завършек на проекта.

– Една от отличителните черти на Вашите хотели и обекти са големите СПА зони, освен това сте изградили доста такива и на други хотели. Взехте на концесия градския басейн на селото, което е известно с минералните си извори, какви са плановете ви в тази посока?

В момента развиваме съществуващия басейн, който е с олимпийски размери и, както споменах, изграждаме голям спа център на мястото на градския басейн, какъвто в България все още няма.

Разбира се, всички съоръжения са с минерална вода, която извира там на 56 градуса.

 

– Защо избрахте да инвестирате в село Баня?

През 2009 г. отворихме „Гранд Хотел Банско“. Още тогава обмислях идеята да инвестирам в Баня, където да построим хотелски комплекс, но към онзи момент имаше сериозен наплив от английски туристи, което определи избора ми към онзи момент и се спрях на варианта в град Банско. Впоследствие построихме хотел „Роял СПА“ във Велинград, който се развива доста успешно и на третата година получихме добра оферта и го продадохме. Сега дойде моментът да реализираме този дълго отлаган, но много желан проект в Баня, защото съм убеден, че мястото е изключително подходящо за СПА и туризъм.

Районът се характеризира с определени природни дадености, които го отличават. Намира се между три планини, притежава хилядолетна традиция с лечебни минерални извори и за разлика от другите СПА дестинации има ски сезон. Ще акцентираме и върху развитието на фитнес туризма. Тези компоненти създават възможност за пълна заетост на хотела и през седмицата, както и в месеците януари и февруари за разлика от Велинград например.

Какви са тенденциите и нагласите на потребителите ?

Всяко наше решение за инвестиция стъпва на задълбочени анализи на поведението и потребностите на потребителите. Много ни помогна и проучването на нашите клиенти от веригата ни Pulse Fitness & Spa. Навиците и предпочитанията на българския турист показват, че той обича да пътува през уикенда до близки дестинации, които не отнемат повече от два часа. В центъра на всяко наше начинание ние поставяме желанията на нашите клиенти, като се стремим да удовлетворим техните очаквания, за да имат пълноценната почивка, на която се надяват.

По статията работи: Екип на Investor.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.