Инфлацията променя поведението на потребителите

Инфлацията в световен мащаб води до стремеж на потребителите да купуват предимно на промоция основните храни и стоки за дома. Промоциите са част от политиката на веригите за такива продукти, но сега са особено следени от потребителите след като в някои страни, сред които и България, поскъпването на живота се усеща повече.

Това важи както за физическите магазини, така и за покупките онлайн.Очаквано е потребителите да си правят сметката какво да купят и дали да го правят. Клиентите трябва да бъдат по-рационални, посочва Богомил Николов от Асоциация „Активни потребители“.

За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *